FAQ voor deelnemers

1 Ik heb geen toegangscode
Iedere organisatie die bij Coachkwartier is aangesloten heeft een eigen toegangscode. Deze is bekend bij jullie HR-afdeling, en staat in alle communicatie over Coachkwartier genoemd. Je kunt óns mailen via info@coachkwartier.nl en dan geven we deze natuurlijk graag aan je door!

2 Welke bundel past bij mij en mijn vraag?
Op de website lees je alle informatie over de bundels. Toch kan het lastig zijn om in te schatten welke bundel jouw voorkeur heeft. Ons advies is om bij twijfel gewoon een bundel te kiezen bij jouw aanmelding. In het eerste gesprekskwartier met je coach kun je nagaan of deze bundel goed past bij jou en jouw vraag. Na dat gesprek kun je gemakkelijk switchen.

3 Ik heb mezelf aangemeld maar ontvang geen informatie / kan niet inplannen
Nog even geduld ;). Nadat we jouw aanmelding ontvangen wordt deze door ons in het systeem verwerkt. Binnen 24 uur, vaak nog dezelfde werkdag, ontvang je een mail van ons met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Daarmee kun je jouw eerste kwartier inplannen!

4 Hoe switch ik van bundel?
Mail met info@coachkwartier.nl voor het omzetten van je bundel van Compact naar Compleet of omgekeerd. Wij passen dit binnen 24 uur aan in het systeem.

5 Ik kan geen afspraak (meer) maken.
Je krijgt de melding dat je de afspraak met een strippenkaart (lees Bundel) moet bevestigen. Als dit niet lukt dan kan de reden zijn:

a BUNDEL VERLOPEN
Mail ons.
Het kan zijn dat jouw bundel niet meer geldig is, en is verlopen. Mail met info@coachkwartier.nl voor het verzoek om jouw bundel te verlengen, dat regelen we binnen 24 uur. We verlengen dan de doorlooptijd van jouw bundel.

b NOG GEEN BUNDEL AANGEMAAKT
Meld je eerst aan voor een bundel, daarna kun je afspraken plannen.

Toelichting: Het kan zijn dat je jezelf nog moet aanmelden voor een bundel. Je hebt nog geen persoonlijke welkom-mail van ons ontvangen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Je kunt jezelf eenvoudig AANMELDEN via de AANMELDEN-button op de loginpagina van jouw organisatie. Je kunt ons hierover ook mailen via info@coachkwartier.nl.

6 Waar vind ik opdrachten en formulieren?
De link hiernaar toe vind je in de mail met jouw afspraakbevestiging voor een coachafspraak o.v.v. link naar online tools.

Toelichting: In het gesprek met jouw coach komen diverse online tools ter sprake. Bijvoorbeeld een opdracht, een link, een intakeformulier. Je vindt deze online tools op ons online prikbord. De link naar dit prikbord komt uit in een besloten omgeving voor deelnemers. In de kolom A tref je het intakeformulier.

7 Kan ik met de coach beeldbellen?
Wil je bellen of beeldbellen? In de afspraak-bevestiging tref je het telefoonnummer waarop je de coach telefonisch kan bereiken. Bespreek met je coach als je wilt bellen met beeld en hoe je dat organiseert samen. Veel deelnemers kiezen voor beeldbellen met Whatsapp. Andere sturen een TEAMS-link om online in gesprek te gaan met de coach. De meeste deelnemers kiezen voor telefonisch contact zonder beeld. Verken wat voor jou het beste werkt!

8 Hoe kan ik een afspraak annuleren of verzetten?
Tot 15 uur voor jouw afspraak kun je een afspraak kosteloos verzetten. Je doet dit via de link die je treft in jouw afspraakbevestiging. Op de gebruikelijke wijze kun je vervolgens een nieuw moment plannen. Let op; als jouw bundel al bijna verlopen is dan is eerst annuleren nodig voordat je een nieuwe afspraak inplant. Je hebt anders niet voldoende tegoed meer op je bundel.